luni, 16 martie 2009

Biserica Crestina Penticostala - Oltenita



Sambata 14.03.2009 am continuat drumul la fratii din Oltenita. Aici am ajuns la poarta bisericii si ne-am uitat printre zabrele si nu am vazut nimic (vreo biserica). Am crezut ca biserica disparuse, dar nu era asa. Ulterior urma sa aflam aceasta poveste. Aici se daramase o parte din biserica si deoarece nu au mai avut finantare au ramas as cum se vede, ca o camera unde dorm gainile. Chiar am intrebat daca aici se strang fratii. Fratele pastor Bob Tinut ne-a spus ca da si ca asa cum o vedem fratii vin la biserica. Ceea ce am remarcat la acesta biserica a fost punctualitatea. Programul incepea la ora 17:00 si in proportie de 98% erau in adunare la 16:50 cand am ajuns. Era o camera de 3 m x 7 m unde intrau aproximativ 20 persoane, dar erau frati si prieteni ai adunarii plini de bucurie si de a se bucura in prezenta lui Dumnezeu. Aici tinerii bisericii au cantat si fratele pastor Silviu Petrean a impartasit biserica un indemn. Noi tinerii am promis ca o sa revenim intr-o formatie mai mare in luna iulie. Speram ca pana atunci o sa ridice fratii o camera mai mare pentru a functiona biserica asa cum trebuie.
Si pentru aceasta biserica va cerem ajutorul celor care doriti sa ajutati lucrarea din Oltenita. Daca doriti sa donati o suma de bani, pentru fratii din Oltenita va sugeram sa contactati pe fratele pastor Silviu Petrean (petrean.silviu@gmail.com sau vestea_buna_vl@yahoo.com) pentru a va da informatii despre cum si unde sa depuneti sumele de bani. Dumnezeu sa va puna pe inima aceasta biserica si chiar puteti merge in Oraselul Oltenita pentru a o vizita. Sunt frati minunati, cu o inima mare care doresc sa largeasca Imparatia lui Dumnezeu in aceasta zona saracacioasa si fizic si spiritual.
Printre toti acesti frati minunati, este o sora minunata Paula, care are 76 ani si are o inima mare si plina de dragoste. Dansa are ce marturisi fiecarui frate sau sora, care-i calca casa si multi au de invatat de la dansa. Ea crede ca Dumnezeu va ajuta fratii din Oltenita sa ridice biserica si ca El va aduce mult mai multi oameni la Dumnezeu in aceasta zona a tarii.
Puneti banii vostrii in naintea Domnului si donati o suma mai mica sau mai mare pentru acesti frati minunati. Dumnezeu sa va rasplateasca efortul, iar noi o sa va tinem la curent cu poze si informatii despre aceasta biserica.
Dumnezeu sa va binecuvinteze cu o inima larga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu