vineri, 16 aprilie 2010

Eu sunt adevărata viță... (Ioan 15:1).


Adevărata viță este cea care-și împlinește unicul și sigurul scop al existenței sale. Așadar, Isus compară această imagine cu El și Biserica, și se vede foarte clar care este natura Domnului Isus. El întinde mâna tuturor oamenilor, acceptând toată omenirea. El invită TOATE popoarele în inima Sa. TOȚI oamenii sunt importanți pentru El, nu doar un singur neam. El a spus ucenicilor Săi: ”Duceți-vă și faceți ucenici din TOATE NEAMURILE” (Matei 28:19). Însăși natura Lui este de a face acest lucru. Exclusivitatea, micimea, îngustimea și ocuparea de Sine sunt lucruri străine de El... Dar este foarte bine să ne gândim la acest lucru în mod obiectiv. Fiecare dintre noi trebuie să cunoască personal acest lucru. Care este dovada că Cristos Se află în voi și în mine? Cum putem cunoaște că Cristos este în noi? Într-un singur mod – alții primesc Viața prin noi, noi ducem Viața lui Cristos și altora; când flămânzii și nevoiașii vin în contact cu noi, ei simt atingerea Vieții. Ei pot exprima acest lucru în moduri diferite, dar totul se rezumă la: ”Acel bărbat, acea femeie are ceva ce eu nu am și este un lucru de care și eu am nevoie. Există ceva în ei de care am nevoie cu adevărat”. Acest lucru ar trebui să fie adevărat cu privire la fiecare creștin, deoarece Cristos este în noi, dezvoltându-Se și slujind cu Viața Sa prin noi.
O, rugați-vă, dragi prieteni, în fiecare zi când vă treziți: ”Doamne, fă-mă astăzi un canal al Vieții Tale pentru cineva. Doamne, slujește cu Viața Ta cuiva, prin mine astăzi. Fie ca oriunde merg să duc Viața Ta.” Domnul nu are alt scop pentru voi și pentru mine. Noi putem încerca să facem multe lucruri, dar dacă aparținem Viței, nu vom face altceva decât să aducem roadă; și asta înseamnă a transmite Viață altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu