luni, 5 aprilie 2010


În adevăr, dacă ne-am făcut una cu El, printr-o moarte asemănătoare cu a Lui, vom fi una cu El şi printr-o înviere asemănătoare cu a Lui. (Romani 6:5)

Vreau să vă amintesc că natura acestei plantări (în lb.engl. ”suntem plantați”) este întocmai cea cu care suntem familiari. ”Plantați împreună în moartea Sa”. Acesta este cuvântul apostolului: ”Căci dacă suntem împreună plantați continuu într-o moarte asemănătoare cu a Sa, vom avea o înviere asemănătoare cu a Sa”. Foarte adesea, vrăjmașul este instrumentul care ne plantează mult mai adânc în moartea lui Cristos. Atacurile lui, asalturile lui, acuzațiile lui, totul – da. Domnul nu este sursa răului, ci El o îngăduie. Adeseori inimile noastre strigă: ”De ce a îngăduit Domnul așa ceva în viețile noastre?” Acel lucru a însemnat o perioadă întunecată, grea. De ce a îngăduit-o Domnul? El ar fi putut să o prevină. Prin ea, noi am fost plantați în moartea Domnului Isus. Am fost aduși mai mult ca niciodată, la capătul puterilor noastre. Da, și de aceea, L-am cunoscut pe Domnul într-o măsură mult mai mare decât L-am fi cunoscut vreodată și am fost aduși în locul unde nu va fi atât de ușor pentru diavol să ne clatine data viitoare.
Aceasta este calea suverană a lui Dumnezeu de a lucra prin experiențe tot mai devastatoare. ”Plantați împreună continuu într-o moarte asemănătoare cu a Sa”. Ați fost plantați acolo inițial? Ați fost plantați în Cristos Cel răstignit? Sau sunteți doar agățați de ceva? Sunteți plantați? Iar când are loc o nouă plantare mai adâncă, amintiți-vă că rădăcinile sunt antrenate în jos, iar rezultatul va fi cu siguranță: răbdarea, statornicia, capacitatea de a rămâne în picioare; dar, o, acolo va exista o rodnicie mult mai măreață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu